Godnatt

Nu ska jag snart sova har inte hunnit blogga något idag men kan väl skriva lite snabbt nu :)
vaknade vid 20 i 12 av att veronica smsade haha sjukt skönt med sovmorgon :) sen så kollade jag lite på datorn och läste "genom dina ögon" jag fattar inte så mycket ur den än fast jag har inte kommit så långt för jag har börjat läst den 3 ggr haha.

sen så ropar pappa att det är en lös häst ute så sprang ut och klädde på mig (ja jag klädde på mig ute när jag gick, haha nejdå jag satt på mig byxor på verandan haha) och så står en häst vid hagen vid min häst och så skriker dom åt varandra sen så när jag kommer dit så fick jag tag på hästen nästan direkt. kollar inte så noga vad det är för kön för den va nervös så jag går med den mot stallet och säger till pappa att det är ett sto (såg ut som det) pappa går hem och ringer massor med folk om dom vet vems häst det är.

 kommer till stallet kanske en timme senare med min mobil och säger att han gav polisen mitt nr för han hade inget batteri på sin telefon och att han ska fortsatta ringa, sen skickar jag ett sms och ber sandra ringa mig och så frågar jag om hon vill komma till stallet och hålla mig sällskap så hon kommer efter en halvtimme eller mer väntar och lite sånt och sen ringer jag pappa och frågar om han vet vems det är än och det visste han inte han ahde ringt till 15-20 pers och ingen visste vems de va ju juste sandra frågade vad de va för kön på hästen och så fick jag ju lov att kolla och det var en hingst! haha

sen efter några timmer så hitter vi ägaren och  sandra följer med mig och lämnar hästen
som för övrigt såg ut att va kanske 2-3 år men han va 15!

sen när jag kom hem städade jag kaninburarna och satt vid datorn lite och fixade bloggen lite nu är den rosa! :)
sen har jag väl inte gjort något mer men det räcker för idag! nu ska jag gå ut och röka sen läsa och sova! godnatt :)
Blir väl lite bilder imorgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0