I'm back!

Jag har inte hunnit bligga och lite sånt på jätte länge först strejakade mitt internet och sen åkte jag till wera och veronica nu i helgen, som förövrigt var riktigt trevligt. Vi gjorde inte så mycket men det var skönt att komma bort och roligt att träffa dom (:D)idag har jag inte gjort så mycket var i skolan men sista timmen var jag så trött att jag inte orkade göra något (läste hela natten) satt och ritade cyklar och pansarvagnar med en cyckelkorg och en blomma (eller nå liknande)färgade håret i edsbyn också rödaktigt (ser rödbrunt ut)kan lägga upp en bild på det imorgon sen fick jag hem min mya platttång och dust it från forhair.se (?) och imorgon ska jag städa rummet och försöka hinna fixa "nya" skrivbordet sen plugga lite. nu blev det riktigt rörigt och inga punkter men jag är trött.

nu ska jag gå och fixa kläer tills imorgon, måste ju hitta nå varmt då det snöar nu och är jäte kallt
Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0