Måndag

Har inte hunnit blogga någonting i helgen.

I fredags så var jag med hannah i mora och vi träffade lite folk på kvällen (lundberg pellas liz och malin säkert fler) det var trevligt. jag köpte en mössa och sjukt heta glasögon haha :) sen åkte vi hem vid 22.05 och när hanna skulle gå av bussen så stannade den inte haha o: sen dog inga i fredags så typ R.I.P inga eller nå sånt o:

Lördag gjorde jag ingenting följde med pappa till mora och åt middag åt pastagrejs haha men det var sjukt mycket så man orkade typ inte ens äta en fjärdedel haha intressant, ni missade väl inte att kolla på catwoman älskar filmen! <3

Söndag jag gjorde ingenting bara var hemma och tog det lungt hann inte träffa hanna :( kollade på nya avsnitten av gossipgirljag älskar det <3 leif åkte till jönköping och stockholm

Måndag, idag har jag inte gjort någonting än ska ut på en promenad med hunden och kanske tar med kameran får väl se.vaknade vid 12 och missade skolan haha imorgon ska jag faktisk dit! sen ska jag väl städa lite


alltid lika seriös när jag är trött :]fast 2 bilder är gamla :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0