Fixat ful header haha

Fixade en ful header lite snabbt kommer byta snart när jag har photoshop igen.man ser iaf att jag har brunt hår nu, har ju faktist inte lagt upp nån bild nånstans och visat :Pdet ser iaf bättre ut än de gulblonda (såg sjukt skabbigt ut ^^)
skola idag hade nog bara 3 lektioner(matte svenska och livskunskap) och fick sluta en timme tidigare (halv 2)och nu är klockan kvart över 5 och jag vet inte vad jag har gjort tills nu.
jag borde föresten städa mitt rum och plugga matte och engelska när jag orkar och sen lär jag väl åka till mora/borlänge och försöka hitta å roligt att köpa :) jag skulle inte klaga över att vinna några miljoner :)
nej nu ska jag göra något skriver sen
Puss Lotties ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej=)



Ja, jag har klänningen kvar =)



Maila mig om du är intresserad! =)



Mvh Anna.

2009-09-02 @ 20:24:29
URL: http://honeysucklee.blogg.se/
Postat av: Veronica

Headern vart jätte söt ♥ pöss gums <3

2009-09-02 @ 22:48:51
URL: http://veeero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0