Gääsp.

nu har jag precis duschat efter jag var i stallet och longerade orest så nu sitter jag här igen och här tråkigt ska väl sova snart ska upp vid 5 imorgon.mitt hår ramlar fortfarande av sen jag blekte det usch så imogon ska jag klippa mig men jag vet inte riktigt hureller så gör ajg väl sm jag brukar bara^^ och sen måste jag städa mitt rum och rensa ut lite saker jag inte använder, om jag orkar haha får itne så mkt gjort på dagarna när ajg går upp 5 på morgonen. sen så saknar jag massa folk som jag tycker kan träffa mig snart :) och kanske dricka med mig när jag fyller år? ;)får inte tråffa veronica förens 25 sep dsv 3 dagar efter jag fyller år tar förmodligen hål i tungan då om inte medusa jag kan inte bestämma mig.nej tror ajg ska gå ut och röka sen gå och läsa och sova
Godnatt Lotties ♥
(jag orkar verkligen inte blogga med den här sega datorn så blir lite tråkigt tills jag får min nya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0