Helgen.

-Jag har inte kunnat blogga på hela helgen det har inte gått att logga in och sånt.-

Jag är fortfrande sjuk men imoron ska jag till skolan iaf :)
vill inte ligga efter så mycket :/ usch känns som 8 och 9an lite nu man jag ska sköta skolan har lovat mamma det hehe :) snart helg igen iaf.
jag har inte gjort så mycket ihelgen bara suttit hemma och försökt blivit frisk och igår kollade jag på pirates (stavas det så :S )på 9an älskar filmerna <3 och älskar kläderna dom har sjukt vackra!
sen har jag klippt av håret ca 1 dm så nu är det väl inte lika slitet men väldigt kort :(
ska spara ihop lite pengar till löshår men hittar inget bra ställe och dom har mellan 60-70 cm långt åkte hår, kan inte/vill inte ha kortare för jag har nästan så lång redan eller jag hade :)
nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att kloclan ska bli 15.05 så jag kan se ghost whisperer eller the tyra banks show jag kan inte bestämma vilket jag ska se, sen blir det såklart gossip girl och sen 17.30 gray´s anatomy älskar verkligen dom seriena <3 jag ska inte göra så mycket idag mer an att ta det lungt och bli frisk ska väl göra lite medan det är andra pogram ;)  hittade mina dreads oxå när jag städade lite i helgen (men jag är långt ifrån klar) och jag ve tinte vad jag ska göra med dom har ju aldrig använt dom och tror inte jag kommer det heller så ska väl sälja dom :/ men då får jag väl kanske lite pegnar iaf :) nu ska jag ut och röka och gå med hunden innan 15.05:)

jag vill verkligen inte att det ska bli vinter och snö! visst det är fint och sånt men så jävla kallt, fast jag får använda stora mjuka halsdukar och sånt <3 men det kan vara sommar/höst ett tag till :) sisådär tills näsa vår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0