inget bloggande

Jag har inte hunnit blogga på 6 dagar, eller jag har inte suttit vid datorn på 6 dagar och inte haft nå att skriva heller. nu ligger jag och ska kolla på twilight :) konstigt va? ;) tre dagar kvar tills jag fyller år också hehe vet inte vad jaag ska skriva, igår träffade jaag hannah (<3) och lite sånt haha frågade vem alla va som vi pratade om (haha, jag hade inte sovit på nästan 2 dygn) träffade iaf hannah i mora åkte dit med Sandra och Linnea meen dom dissade oss så vi sket i dom typ^, träffade Lisa lite snabbt (ja jag skriver lisa!)och idag har jag sovit hela dagen haha, ska nog färga håret och köpa smink i veckan också om jag hinner/har pengar nej nu ska jag se film och sen sova?

Lotties ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0