Sjuk :/

Då var man sjuk igen då, orkade inte blogga någonting igår för jag hade ont i huvudet och lite sånt.
iaf imorse vaknade jag 7 och låg kvar i sängen tills halv 8och när jag gick ner för trappen så började allt snurra så mamma tvingade mig att stanna hemma för jag redan va förkyld och har ont i huvudet rätt så skönt att inte behöva göra något iaf. så jag hjälpte henne att släppa ut hästarna och sen åkte vi till statoil och köpte cigg och sen har jag väl igentligen inte gjort något mer, behöver plugga lite oxå ska väl göra lit ikväll.och igår så skulle jag ju städa och lite sånt men det blev ingenting gjort för mig så jag ska väl försöka göra lite senare idag.
inatt så satt jag och veronica och kollade på melba.s och jag hittade väl lite saker jag vill köpa ska nog köpa lite av de iaf när jag har betalat veronica för det jag köpte :) sen har de ju spöregnat hela dagen usch vad kallt det blir :/
Lotties ♥


riktigt seg dag idag.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0