.

Hann inte skriva något igår så skriver väl lite nu.
Igår tog jag mig upp ur sänger och plågade mig att klä på mig och allt sen när jag är klar och ska ge mig av till skolan säger sandra att jag inte får gå till skolan bara för jag fortfarande är sjuk pg.a influensasak hehe så jag hade kunnat sovit istället för att gjort mig iordning! sen så somnade jag på soffan medan mamma pratade med mig, jag var helt utmattad så jag fick sova iaf i 2 timmar kan inte sova på nätterna ligger och skakar för jag fryser fast det är varmt i rummet och sen min huvudvärk som har hållt i sig i några dagar nu sen när jag inte kunde sova nå mer så kollade jag lite på teve och sen så gick jag till stallet där sandra väntade på mig för vi skulle longera orest men jnejdå han hade tappat 2 skor båda fram så de får vara tills han får nya skor, (föresten behöver jag också nya skor! aja) så vi fotade och gjorde hästarna lite extra fina ist. sen skulle jag och sandra gå hem till mig i mörkret och äta äpplen men vi såg ju inte mkt, nästan ingenting alls faktist haha där står jag på en stege och försöker leta äpplen och vara tyst (vi har folk som bor i stugan på våran gård) det va ju inte lite svårt att hålla sig för skratt haha. föresten så är dom i stugan jätte läskiga gubben bara glor på mig :S och inte diskret heller! sen har jag fått en ny granne också hon är riktigt trevlig en gammal kompis till min mormor, sen efter sandra gått hem så åkte jag till mamma så kollade jag på teve lite och sen försökte jag sova :)

Lotties ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0