Love u <3 (gammalt inlägg som aldrig las ut?)

Nu har jag kommit hem från stallet först så stog jag och borstade hästarna ute i solen och myste och väntade på att mamma skulle komma med tränsen som jag va smart nog att glömmasen så när jag kom ut i hagen igen med tränset så fick orest nå ryck och bestämde sig för att han inte alls vela bli longerad så han sprang runt som en tok medans Galumur kollade på haha  sen longerade jag han i kanske 20 min? han blev as trött  men han var duktig :)

så nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och äter mexicanos hehe

Några bilder iaf fast jag kom på varför jag köpte en ny kamera min gamla (som jag fotade med) tar inte kort när jag vill så dom är jätte dåliga men aah


Orest och Glaumur ;

Orest och glaumur


Flygande gris!








haha mer bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0