Trött på allt, vill flytta

Kom precis "hem" från en promenad i snövädret och nu Sitter jag och ska kolla på grays nu funderar på att göra någonting onyttigt som chokladpudding. men lär väl bli typ gurkstavar eller nå om jag orkar. Jag vill skaffa en lägenhet också men jag har nog inte råd! blä Jag mår förövrigt jätte dåligt, både psykiskt och sen tror jag att jag håller på att bli sjuk, jippe! varit i skolan typ 1 dag den här veckan oxå, måste skärpa mig! men

Någonting som gör mig glad är att jag åker till Lena i helgen och sitter barnvakt och sen att jag får hämta min valp 22-23 Dec, awsome julklapp! lilla söta Pakk är en blandning mellan Shih-tzu, Malteser & Chinese crested Fast min sötnos har bara 3 ben men det gör ingenting, ett ben mer än jag har iaf hah (: ska försöka komma igång att blogga mer och fixa till bloggen med en ny header och lite nya färger och sånt dära :D


 slänger in en bild på Sötnosen Pakk, inte jag som fotat det är mina kompisar Veronica eller Wera Berggren som har det och dom är ägarna till valparna också (:
Sötnosen Pakk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0